• Facebook icon
  • Google+ icon
  • Twitter icon
  • Vimeo icon
  • Youtube icon

Orice deranjament de ascensor se rezolva anuntand la telefon: 021.9261

Pentru rezolvarea operativa a deranjamentelor dispunem de un dispecerat care functioneaza 24 de ore din 24 (incluzând sarbatorile legale), cu înregistrarea deranjamentelor în sistem automat de prelucrare a datelor (organizatia are implementat un sistem informatic bazat pe reteaua proprie de calculatoare), fiind dotati cu piese de schimb, dispozitive si scule necesare oricarei interventii, precum si cu masini pentru interventie rapida.

Echipa de interventii de la ASCENSORUL Romservice Company SA

Pentru persoanele ramase în liftul între etaje, avem un dispecerat special creat in acest scop si care functioneaza permanent. Dispeceratul dispune de autoturisme dotate cu statii de emisie-receptie.

Depanatorii sunt repartizati în teren, pe zone teritoriale, si dispun de statii de emisie-receptie, autodube pentru transportul pieselor ce urmeaza a fi reconditionate în atelier si autoutilitare pentru reconditionari pe santier ale subansamblelor, toate aceste dotari având menirea de a ridica calitatea prestatiei si a micsora timpul de rezolvare a deranjamentelor.

Pregatirea specialistilor nostri in montarea si intretinerea echipamentelor destinate mecanismelor mobile de tip ascensor garanteaza efectuarea unor lucrari de calitate intr-un timp cat mai scurt.

Orice urgenta se rezolva in maxim 1,5 ore de la anuntarea acestuia la telefon 021.9261.

Serviciul de deranjamente functioneaza non-stop ( 24 din 24 ore ), serviciul functioneaza si in zilele de sarbatori legale.

HTML5